30. prosince 2021 Staňte se reportéry Tříkrálové televize. Natočte reportáž z koledování a vyhrajte hodnotné ceny od firmy T-Mobile.
Po roční pauze vyhlašuje Tříkrálová sbírka opět soutěž pro koledníky, tentokrát prostřednictvím sítě Instagram. Po minulé online koledě se nemůžeme dočkat, až uvidíme tři krále v akci! Proto vyzýváme kolednické skupinky, aby natočily reportáže a vstupy z koledování.
Fantazii se meze nekladou – nacvičte úsměvy a natočte živý vstup do Tříkrálové televize. Jako improvizovaný mikrofon může posloužit třeba vařečka nebo obyčejný rohlík… Natočte se, jak koledujete, a nezapomeňte vše řádně okomentovat. Chceme slyšet, kde všude zní tříkrálová koleda. Vytvořme společně kolednické zpravodajství – King’s News z celé republiky.
Svá videa nahrávejte do příběhu (insta story) na svém účtu na Instagramu. Dejte follow na profil Tříkrálové sbírky @trikralova_sbirka, a především jej ve svém „storíčku“ řádně označte! Pokud nás ve videu neoznačíte, nemůžeme vaši reportáž do soutěže zařadit, protože ji nenajdeme. Podmínkou účasti je také veřejný profil. Bude-li vaše video delší než 15 sekund a rozdělí se do více stories, musíte nás označit v každém z nich. My potom váš příběh nasdílíme a uložíme na profil Tříkrálové sbírky.
Videa můžete zveřejňovat od začátku koledování až do 17. ledna. Soutěžní příspěvky potom vyhodnotí porota složená ze zástupců Charity a vedení sbírky. Vítěze vyhlásíme nejpozději v pondělí 31. ledna. Autoři tří nejlepších videí budou odměněni cenami, které do soutěže věnuje náš hlavní partner společnost T-Mobile.
Pravidla soutěže
Podrobná pravidla a podmínky soutěže naleznete zde. Účastí v soutěži potvrzujete znalost těchto pravidel a souhlas s těmito pravidly.
Tato soutěž není žádným způsobem sponzorována, podporována, vyhodnocována ani spravována provozovatelem sociální sítě Instagram (společnost Meta Platforms, Inc.). Provozovateli Instagramu nevznikají ve spojení s touto soutěží žádné závazky ani povinnosti vůči účastníkům soutěže. Všechny dotazy, komentáře nebo stížnosti ohledně soutěže musí být adresovány organizátorovi, nikoliv provozovateli sítě Instagram.